Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy hazudós feljelentgető

2016.04.12. 08:07

https://www.facebook.com/bobosviktor76?fref=ts

Bobos Viktor
április 9., 11:44 ·
Kedves barátaim!
Bizonyára mint írtátok,hogy nem voltam itt sokáig! Îgy is volt,hiszen beférkőztem sok-sok Jobbikos és Fasiszta oldalak adminjai közé,és az oldalakat töröltem. Ezért a nácik célpontjában vagyok,de ez még csak a kezdet volt. Olyan 1000-14000 kedvelőig terjedő oldalakat sikeresen töröltem. Ezt az emberek iránti gyűlöletkeltés miatt tettem. De most itt vagyok közöttetek,és egy darabig maradok. Ha eltűnök,akkor cselekszem,csinálom a dolgokat..Mindenkinek nagy ölelés! :) Szép napot nektek!

Soha nem volt admin sehol a kis Viktor, csak egy sunyi kis feljelentgető, neki köszönhető több száz facebook profil és facebook oldal törlése.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr938589944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása