Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A fenti címmel szervezett egy hétvégi túrát Novák Előd a Pilisbe. Engem nem a politika vonzott oda, hanem a lehetőség, hogy halljak pár érdekes történetet, legendát a helyről, a kisebbik fiam pedig még nem járt eddig a Holdvilág-árokban. Így végül a Gántra tervezett hétvégi túra helyett Pomáz mellé mentünk.
Szokás szerint tömegközlekedéssel mentünk. Pomázon már hatalmas tömeg várta a buszt, alig fértünk fel, az utolsó felszállók már jegyet sem tudtak venni.

Lassan gyülekeztek az emberek, tarsolyok, nemzeti grafikás pólók, betyárok, szurkolók, zenészek, amatőr és önjelölt történészek, sámánok, táltosok, politikusok. Talán családból volt legkevesebb.
A rendezvény egy rövidre sikeredett történelmi előadással indult, melyet nagyjából száz ember hallgatott, pontos számot nehéz mondani, mert elég szétszórtan álltak. Miután az előadás félbeszakadt többen elindultak az árok felé, mi sem vártuk be a tömeget, elindultunk ketten a fiammal.

Az árok bejáratánál találkoztunk egy hölggyel aki az ősmagyar vallást követte és a maga nemében szakértője volt a helynek, a Domini forrásig vele tartottunk és hallgattuk a kis előadását a Holtvilág árokról.
A forrásnál elidőztünk egy kicsit, ittunk a friss, jéghideg vízből, majd tovább indultunk. A túrázóknak nyomát sem láttuk.
A meteor létránál a fiam megnézte az Y barlangot, csináltunk pár képet és kivártuk a sorunk, hogy feljussunk a létrán.

A közösen túrázóknak még itt sem volt se híre, se hamva, szóval jó ötlet volt előre jönni, én nem nagyon bírom az ilyen lassú sétát. Az utunkat a sziklák közt folytattuk, a túrázók többsége kikerülte ezt a szakaszt. Az árokból kiérve ettünk pár falatot és folytattuk utunkat a rövid körön. A gyopár forrásnál nem a sárga kör jelzésen mentünk tovább, hanem a zöld kereszten besétáltunk Pomázra.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.