Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tavaly nyáron az év legmelegebb napján voltunk már a Spartacus ösvényen, de akkor eldöntöttük, hogy megyünk még ősszel is, ez sajnos nem jött össze.

Tavasszal nem a legszebb a táj, ellenben a lombok híján nagyon jó a kilátás a Dunakanyarra, környező hegyekre.
Pilisszentlászló szélén van egy geoláda, elsőként azt kerestük meg, gyors találat volt, nem kellett sok időt tölteni vele és a Kálvária dombról szép a kilátás.
A bevezető szakaszon van egy hosszabb lejtő, itt éreztem, hogy a télen elpuhultak izmaim.
 Az ösvényen most elég sok turista volt, családok, nyugdíjasok, baráti társaságok, fiatal párok. Hozzájuk képest elég gyorsan haladtunk, megfordult a fejünkben, hogy szemből jobb lett volna jönni, de akkor talán még rosszabb lett volna, mert akkor mindenkivel szembetalálkozunk és többször kellett volna félreállnunk a keskeny ösvényen.
Most sokkal kevesebbet nézelődtünk és fotóztunk, mint tavaly, így viszonylag gyorsan eljutottunk a pihenőhelyhez ahol megebédeltünk a magunkkal hozott szendvicsekből. Itt tavaly a zöld pöttyön folytattuk a túrát idén maradtunk a zöld csík jelzésen és végig mentünk teljesen a Spartacus ösvényen.
Az ösvény végén nagy élet folyt, kirándulók, piknikezők mindenfelé, mi nem nagyon nézelődtünk folytattuk az utunk vissza a kiinduló helyre a völgyben. Elsőként a Kaán forrásnál álltunk meg, ittunk a forrásból és folytattuk az utunk, majd egy elhagyott kőbányánál álltunk meg nézelődni pár percre.
Legnagyobb bánatomra idén nem láttuk a hollókat, csak a hangjukat hallottuk.
Arra számítottunk, hogy több víz lesz a patakban, de nem volt jelentős a különbség.

Az idő elég változékony volt, bár a nap sütött végig, az árnyékos helyeken elég hűvös volt, így nehéz volt el találni hogy öltözzünk vagy vetkőzzünk, hogy ne izzadjunk le nagyon vagy épp ne fázzunk.
Azt azért még útközben eldöntöttük, hogy minden évszakban végig kell mennünk az ösvényen.
Meglepően gyorsan célba értünk és szerencsénk is volt, a busz késett pár percet és így elértük, nem kellett egy órát várnunk a következőre.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.