Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én megmondtam

2011.06.11. 19:12

 Még a '90-es évek elején az akkori cégemnél óriási tésztavásárlási akciót csináltak. Tényleg óriási volt, két okból, a bolti ár feléért adták és hatalmas választék volt. A munkahelyünkre egy nyomtatott árlistát küldtek a fejlécén nagy betűkkel kiírva, Tészta vásár. Volt mindenféle, metéltek, lebbencsek, kockák stb. A lap alján az utolsó a T. rizs volt, mindenki hatalmas mennyiséget rendelt belőle mondván, hogy disznótorkor jól jön a hurkába, senkit sem tudtam meggyőzni, hogy az nem törmelék rizs, hanem tészta rizs. Persze amikor kihozták ki kellett fizetniük én meg fél ár feléért átvettem tőlük egy csomót.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr992975907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása