Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

r-25703194-1675663438-1627.jpg
A Hands across the sea koncerten annyi árus volt, hogy végig sem tudtam nézni az összeset, az A.W. distro a reklámozás legegyszerűbb módját választotta, fogott egy marék lemezt, beletett minden tokba egy névjegykártyát és szétosztotta a koncert látogatói közt. Ebből jutott nekem a Heretical Warlust korongja. 
A black metal nem idegen számomra, már a '80-as évek közepén is nagy Bathory rajongó voltam és még egy csomó könnyebben emészthető bandát hallgattam, mint pl. a Bulldozer, aztán az oi! zene megjelenésével a metál bandák hátrébb szorultak, de még skinheadként is gyakran felbukkantam hazai bandák koncertjein, fesztiválokon.
Majd az internet megjelenésével úgy cirka 25 éve ismét megjelent az életemben a stílus, bár akkor már inkább csak a politikailag is elkötelezett bandák, mint az Absurd, Stürmer, Skyforger és még néhány középszerű zenekar. 
Bár főként oi!/RAC bandákat hallgatok időnként kerül más is a lejátszóba, így a koncert után hajtott a kíváncsiság és elsőként ezt a korongot tettem a lejátszóba. 
Az első pár szám nem a klasszikus itthon is megszokott nsbm, inkább noise, independent hatású "zene" az "ének" inkább a '30-as '40-es évek politikusainak torzított szónoklataira emlékeztet. Aztán később találkozhatunk nsbm számokkal is, ezek szövegvilága általában nem túl fantázia dús, néhányuk pusztán 1-2 mondat (lehet, hogy a Vaginal Jesus szövegírója váltott stílust és írt nekik pár számot). 
Van néhány kimondottan jó szám, ha nem lennének agyon torzítva akár a mainstream közegben is elmennének.
A korongon 18 szám hallható, nekem kell némi ráhangolódás, hogy végig élvezni tudjam, de mentségemre szolgáljon én ritkán hallgatok manapság ilyen zenéket. Pénzt pedig utoljára talán 8-10 éve egy Dér korongért adtam.
A lemezt 300 példányban adták ki, sorszámozást nem találtam rajta, szerintem az érdekesebbé tenné. A 2000-es években megszokott szimpla fekete vagy monokróm kiadványokhoz képest elég színes a borítója. A lemez ez év februárjában jelent meg
Beszerezhető: aryanwardistro@gmail.com
 https://t.me/aryanwardistro

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr7718259335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása