Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kit érdekel? Aki nem szeretne magáról információt megosztani, az ne vegyen maroktelefont, ne használjon internetet. Ha valaki mégis megteszi az onnantól kezdve teljesen mindegy, hogy hova regisztrál, minden egyes mozdulatát jegyzik az általa használt programok. A média lejátszók rendszeresen gyűjtik az információt, hogy mit nézel mit hallgatsz, a böngészők jegyzik, hogy milyen oldalakat látogatsz, a gugli is tudja, ha keresel valamit előbb azokat az oldalakat ajánlja amelyek kapcsolatba hozhatóak veled. Innentől kit érdekel, hogy eggyel több vagy kevesebb helyen gyűjtik még az információt.

14 éves korom óta rendszeresen igazoltatnak a különböző szervek, hatóságok, így többé-kevésbé tudják mikor merre jártam, kivel találkoztam, nem nehéz kideríteni kik voltak az osztálytársaim, kik a munkatársaim. Ma már a maroktelefont sem kell magammal vinnem, hogy tudják merre vagyok, elég a "térfigyelő" kamerák felvételeit visszanézni. Ha az illetékes szerveknek van elég kapacitásuk, hát figyeljék nyugodtan a közösségi portálokat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr932645947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dob-blog · http://dobblog.info 2011.02.08. 21:56:42

Na igen, és mekkora üzlet van ebben az egészben.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2011.02.15. 13:47:13

Igazoltatásokban anno bővelkedtem rendesen,2006-7 ben pedig le is hallgatták a telefonomat,azt hitték a marhák,valami terrorpista vagyok....
Az írásoddal egyetértek,annyi kitétellel,hogy a sok hülye mindenféle közösségi portálra kiírja a párja nevét,a saját munkahelyét,telefonszámát,stb,utána meg csodálkozik,ha olyanok is megtalálják,akiknek nem örül.
süti beállítások módosítása