Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fejlámpa ajánló

2023.02.23. 12:57

272007_big.jpg
A Budai Kitörés Emléktúra előtti napon sürgősen vennem kellett egy fejlámpát. Szerencsém volt a piacon kaptam egy olcsó lámpát. Nem fűztem hozzá nagy reményeket, bár az eladó agyon dicsérte - akkumulátoros, zoomos stb.
Akkor még nem is igazán értettem minek zoom egy olcsó fejlámpába.
Az esti próbánál csak alap üzemmódban próbáltam ki, az eredménnyel elégedett voltam, így másnap a gyári feltöltéssel vittem a lámpát magammal.
Másnap a túrán ért a nagy meglepetés. Alapállásban hatalmas területet világít be erős fénnyel, az előttem sétáló 5-6 fős társaság lekapcsolta a saját lámpáit. Később a zoomot is kipróbáltam, teljesen kihúzva legalább 50 méterre lehet vele élesen bevilágítani a terepet, az erős fénye miatt volt aki lézerkardnak becézte.
Az 50%-os mód olyan, mint a régi fejlámpák 30 perc használat után, a korábbi erős fény miatt gyengének tűnik, de végszükség esetén még így is elég a fénye egy erdei túrához. A villogó üzemmód engem mindig idegesített, így ezt a funkcióját hanyagoltam, de városi kerékpározásnál, nagyobb ködben jól jöhet.
A túrán közel három órán keresztül működött folyamatosan, látható fényerő csökkenés nélkül és azóta is használom kerékpározáshoz még mindig a gyári feltöltéssel.
3000 Ft-ért nem számítottam ilyen kiváló teljesítményre. 
A súlya könnyű, a fejpánt kényelmes, könnyen állítható fejmérethez, sapkához.

Jöjjenek a technikai adatok:

X-Balog MONT-6807 típusú ultrakönnyű CREE Q5 LED-es fejlámpa. A fejlámpa zoom-os kialakítású, így kiválóan alkalmas rövidebb és nagyobb távolságok megvilágítására. Barkácsolástól kezdve, a nagyobb túrázások elengedhetetlen kelléke lehet. A Q5 CREE LED megfelelő fényerőt biztosít.  Gumis fejpántjának, és állítható dőlésszögének köszönhetően minden helyzetben a legideálisabb pontra tudunk világítani vele. Energiaellátásról, beépített akkumulátora gondoskodik, így extra könnyű lesz a fejlámpa. Akkumulátorát akár hálózatról, 230 V-ról, de akár kocsiban lévő 12 V-os szivargyújtóról is tölthetjük. Világítási módja, a hagyományos 100% fényerő, valamint egy takarékosabb 50%-os mód, és egy stroboszkóp üzemmód is választható.

Főbb jellemzők:

  •  Cree LED extra erős
  •  3  féle üzemmód (100% fény,villogó mód,50% fény)
  •  Zoom (fókuszálható)
  •  180° dönthető
  •  Csepp és porálló
  •  Súlya 110 gramm
  •  Hatótávolság min: 70-90 méter
  •  Beépített akkumulátor
  • Tartozék: hálózati (230 V-os) és szivargyújtó töltő(12 V)
  • Gumis fejpánt
  • Állítható dőlésszög
  • Ultrakönnyű kivitel
  • 3 mód: 100% fény, 50% fény, villogás
  • Q5 CREE LED

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr9018054938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása