Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Angliai hétvége

2017.09.19. 18:04

Egy kisebb baráti társasággal indultunk pénteken Ferihegyről Lutonba, majd onnan busszal Birminghambe.

Az utazás jó hangulatban telt, beszélgettünk a közelmúlt eseményeiről, Angliáról, vendéglátóinkról és az előttünk álló hétvégéről..
Birminghamben már vártak vendéglátóink, Mark és Liza, ahogy leszálltunk a buszról rövid üdvözlés után elfuvaroztak minket a szállásunkra, ahol szobáink elfoglalása után már indultunk is vacsorázni.
Birmingham azon része amit éjjel láttunk gyönyörű, meg is beszéltük, hogy ezt nappal is mindenképp meg kell néznünk.
Mivel elég későre járt működő konyhát csak egy gyorsétteremben találtunk, innen egy éjszakai szórakozó helyre mentünk ahol ittunk egy sört, majd visszatértünk a szállásunkra. Útközben a város szépségét alaposan elrontotta a lakosság látványa, néha Afrikában, néha közép Ázsiában éreztük magunk, fehér férfit szinte alig láttunk, ellenben lengén öltözött európai lányok voltak bőven, itthon minden bizonnyal nem dicsekszenek a valódi foglalkozásukkal...
Reggel egy kiadós svédasztalos reggeli után Macival összekaptuk magunk és tettük egy rövid sétát a csatorna parton.

Útközben az előző napi terror támadás miatt mindenhol rendőröket és biztonsági őröket láttunk. Fokozott ellenőrzés, táska vizit csak a szórakozóhelyeken és középületekben volt.
A rövid séta után útnak indultunk az idei Ian Stuart emlékkoncert helyszínére ahova a BH West Midland divizió aktivistái vittek minket kocsikkal. Útközben főként a tájban gyönyörködtem, áthaladtunk Nottinghamshire-en, Robin Hood otthonán (a Sherwoodi erdőt nem láttuk).
A koncert nagyon jó volt, arról majd részletesen a BHH blogon olvashattok.
Koncert végén visszavittek minket a szállásunkra. Másnap korán, nem túl kipihenten keltünk. Rövid pakolás után, már jöttek értünk vendéglátóink és vittek a buszunkhoz. Lutonban az a szomorú hír fogadott, hogy a repülőnk késik, a várakozást evéssel, a maradék apró elköltésével és nézelődéssel töltöttük. Végül egy óra késéssel felszállt a gépünk.

Megkésve, fáradtan, de élményekkel gazdagon tértünk haza.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.