Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

mwmsplit.jpg
 Amikor ez az album megjelent túlkínálat volt jobbnál jobb zenékből így akkor kimaradt, mire észbe kaptam meg már nem lehetett kapni itthon, most viszont végre ismét beszerezhető az NSBP shopban
 Hozzám elsősorban a Mistreat miatt került, a másik bandát nem ismertem, talán a neve miatt gondoltam, hogy valami hc-t vagy durvább RAC zenét játszó banda.
 Az album öt Mistreat dallal indít, mind kiváló szerzemény, a shop szerint ebből négy dal feldolgozás, nekem tűnnek ismerősnek és olyan mind, mintha eredetileg is a finn banda írta volna őket.
A White Minority nagy meglepetést okozott, az első dal amíg az énekes nem kezdett énekelni olyan volt, mintha még mindig a Mistreat szólna. Persze az énekes, Nygy rekedt hangja nem keverhető össze Muke hangjával, a zene igazán kellemes, dallamos skinhead rock. 
A lemezt a D88 records és Europe Erwache productions közösen jelentette meg, a korong digipack csomagolásban jelent meg, nyolc oldalas szövegkönyvvel, mind a borító, mind a szövegkönyv igényes kivitelű, tele képekkel a zenekarokról, zenészekről, a grafikai munka közepes. Nem néztem utána a finn grafikusnak, de kicsit olyan, mintha én dobáltam volna össze az egészet a '80-as, '90-es évek stílusában.
Összességében egy nagyszerű kiadvány, két nagyszerű zenekarral, Mistreat rajongóknak kötelező.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr5217992850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása