Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megjelent a német legenda 2003-as albumának újrakevert kiadása. A lemez igényes digipack csomagolást kapott. 

aryan_rebels.jpg

A borítót tervezetet már tavaly nyáron láthattuk a facebookon a hazai grafikus munkái között, a belső borítón a tagok nevei, köszönő lista és megtudhatjuk, hogy a felvételt 1998-ban rögzítették.  A hátsó borítón a számcímek találhatóak.
Jó hír a matrica fanatikusoknak, a koronghoz egy matrica is tartozik.
A lemezen 5 saját szám és két feldolgozás hallható, igazi pörgős német RAC dalok, szókimondó szövegek, talán az utolsó ilyen felvételek egyike, mindenképp érdemes beszerezni. Én rögtön háromszor végig hallgattam, nem tudtam betelni vele. Az új kiadó első kiadványa, igazán kitett magáért a Waffenbrüder produkció. Ha a hírek igazak, akkor hamarosan póló is lesz a lemezhez.


A kiadónak nincs saját webshopja ezért a megszokott helyeken keressétek: 
NSBP

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4616456244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása