Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Képlopás 1.

2019.05.10. 20:37

A képlopás bűncselekmény. A fényképek engedély nélküli felhasználása bűncselekmény. Ilyen esetekben akár milliós kártérítési összegeket is kaphat egy per esetén a fotós, a fénykép tulajdonosa  vagy a fényképet megrendelő személy.

Az alábbi kép több helyen megjelent azzal a szöveggel, hogy egri skinheadek vannak rajta.
A kép Egerben készült 1992-ben május elsején az első Szépasszony völgyi találkozón, amit az egri skinheadek szerveztek és a pesti gyorsról leszálló többségében fővárosi skinheadek vannak rajta. A vonat zsúfolásig volt, a néhány kocsiból álló szerelvényen legalább százan utaztunk. Délutánra többszázan jöttünk össze a völgyben.


eger92.jpg
A képet nem én készítettem, hiszen én is szerepelek rajta az egykori Pannon Bulldog szerkesztője mellett állok. A papír kép a tulajdonomban van, Fujicolor papírra lett előhívva 1992-ben, először 2000-ben szkenneltem be, egy régi skinhead fotókat bemutató weboldalhoz.
Az alábbi kép már az indulás után készült, gyalog mentünk le a völgybe.


eger92a.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr8114819500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása