Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Plastic Surgery - Rivolta

2019.04.22. 18:27

ps.jpg
 1986-ban jelent meg az olasz Plastic Surgery kislemeze a Rivolta. Hozzám 1987 nyarán jutott el, a Dob Recordsban vetettem fel egy válogatás kazettát amelyen a francia Skinkorps és Evil Skins zenekarok mellett ők is szerepeltek.
 Első percben beleszerettem mind 3 zenekarba és a mai napig hallgatom őket. Akkor még nem tudtam, hogy a címadó dal az olaszoknál olyan himnusz lesz, mint nálunk a Mos-oi Skinhead indulója, aki járt már olasz koncerten tudja miről írok, nem csak az Oi! zenekarok játszák minden koncerten, de még olyan hc bandák is mint az egykori Still Burnin' Youth. Akit érdekel a dal megtalálhatja a youtube-on vagy megrendelheti a 30 éves jubileumra kiadott CD-t a Subcultural Recordsnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr5714780350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása