Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Auróra koncert - Szolnok

2018.09.17. 20:14

 A szombati bulit megelőzően az 1991-es Viszlát Iván fesztiválon voltam utoljára Auróra koncerten. Hellyel-közzel azért nyomon követtem a zenekar pályafutását, bár Kriszta nélkül egy barátom szavaival élve amolyan "lakodalmas punk" zenekar lett belőle a '90-es évek elején.
 Szolnok nem a kedvenc városom, főleg este nem, ezért csak közvetlen a koncert előtt érkeztünk a helyszínre. A közönség elég vegyes volt, többségében 40 felettiek, rockerek, megkopaszodott punkok, még egy 50-es hc-s fazon is volt bandanasban. Volt pár fiatal is 2-3 taréj is felbukkant, néhány Kárpátián edződött kamasz Nagy-Magyarországos pólóban, Betyársereges támogatói pólóban stb. Néhány nyugdíjas lázadó Auróra pólóban, 30 éves bomberben az újján Magyar címrrel. Antifa egy volt, mindenkinek az agyára ment, leginkább azoknak akikkel jött, végig játszotta az agyát, legdurvábban pogózott és nagy valószínűséggel homoszexuális is volt (a gyengébbek kedvéért buzi).

dsc_9421blog.JPG

 A zenekar ma már nem tűnik punknak, látszatra amolyan "kiöregedett rockerek és az egyikük fia", nem is tévedtem, ha korábban nem láttam volna ilyet a Lordnál és a Ricénél, biztosan meglepődök, de így már nem.  
 dsc_9450ablog.JPG

 

Csupa régi nótát játszottak, talán két dal volt amit nem ismertem. Lendületesen, koncerttempóban játszottak. A közönség elöl énekelt, csápolt mögöttük nyolcan-tízen pogóztak, A hátul állok zöme is énekelt, jó hangulat volt végig. A 88-as demótól a Robin Hoodig volt minden, én vártam volna még pár régebbi nótát, mint például a Fojtogatók, Nyugalom stb., de talán majd egy következő retroturnén.

dsc_9467ablog.JPG

 

Amit hiányoltam a számok közt némi sztori a dal keletkezéséről, mondanivalójáról vagy valami ilyesmi, de csak pár poén volt és kedveskedés a közönségnek, hogy Szolnok milyen jó hely, mennyire szeretnek itt játszani és hasonlók. A koncert előtt arra számítottam lesz majd valami nosztalgia érzésem, de semmi ilyen nem volt, egy sima rock koncert volt, amin sok általam kedvelt nóta szólt. 
 A végén arra számítottam, hogy kijönnek inni egyet a közönséggel, de csak pár ismerős mehetett be hozzájuk.
Mivel a fellépés vége előtt 10 perccel elment az utolsó aznapi vonat amivel hazajöttünk volna így megnéztük a vendég zenekart is a Magánterületet. Mit mondjak, igazából semmi jót nem tudok, nincs még saját stílusuk, zömében feldolgozásokat játszottak, punk, rock, metál, rap, underground, alternatív, dark és mindenféle meghatározhatatlan stílusban, nekem kimondottan visszataszító volt. Az énekes hadart, artikulálatlanul "beszélt", gyakorlatilag nem lehetett érteni egy szavát sem. Ha az Auróra időben kezd nem kellett volna részesülnöm ebben a borzalomban és még időben ágyba is kerültem volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr6214245451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása