Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungaristák

2014.11.09. 20:17

10422102_713999892017196_7606264339378452906_n.jpg

...ezek a hungaristák lépten-nyomon a valláson és istenen lovagolnak, de én még soha egyet sem láttam templomba menni és soha egyiknek a kezében sem láttam bibliát. Persze aki valóban hisz egy vagy több felsőbbrendű lényben, legyen az Tengri, Odin vagy az Öregisten, az szerintük megátalkodott pogány és nagyobb ellenség, mint bármely más természetes ellensége a hazának és a magyar nemzetnek.
 A másik nagy vesszőparipájuk a jövő, nagyon tudnak aggódni érte, de gyermeke egyiknek sincs, pedig ha valóban aggódnának akkor teleszülnék a Kárpát-medencét gyermekkel, elgondolkodva a Nemzetvezető kijelentésén:
"
Nemzetünk akkor lesz boldog, nagy, ellenállóképes, ha a gyermeklármától nem halljuk meg a bölcs politikusok dörgő, honmentő szónoklatait."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr806881911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása