Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Motoros találkozó

2011.09.05. 21:12

Legnagyobb tiltakozásom ellenére én voltam azon szerencsétlenek egyike akit a cég önkéntes alapon kiküldött őrködni a helyi motoros rendezvényre.

Korábbi bejegyzésem igazolást nyert itt is, árpádsávos zászlók sehol, egy-két nemzeti színű zászló felbukkan elvétve, de már ez sem divat. A felvarróárusnál érdeklődtem, tavaly óta nem adott el egy darab árpádsávos felvarrót sem és a motorra tűzhető zászlókból sem kelt egy sem már vagy 2 éve.

Öröm az ürömben: tudtam venni egy mjölnir medált a tatabányai Pokol kapuja standján.

Egyébként volt minden, részegek, verekedés, részegen motorozás, cigányok harcos pólóban stb...

Egyik legszebb élményem az volt amikor két tucat milliomos vállalkozó teli torokból, mély átéléssel üvöltötte a Dinamit együttes dalának refrénjét: "aluljárók fia a sorsod valahol hibás"

Az est fénypontja a Dogs együttes volt, róluk csak jót mondhatok, tudnak zenélni, több mint 3 órát játszottak egyhuzamban, a rock és metál klasszikusok mellett Kárpátia, Egészséges Fejbőr és Ballagó idő feldolgozásokat is játszottak.

Másnap közölték velem, hogy a cégünk kiszállt a rendezvény támogatásából így nem fogják kifizetni a rendezvény őrzést. A szervezők ígéretet tettek, hogy kifizetik másnap (vasárnap) járandóságunkat, ez azóta sem történt meg. Nem baj, legalább nem kell hazudnom az adóbevallásban és még egy okkal több, hogy utáljam ezt a réteget.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr153205072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2011.09.14. 12:54:15

Bakker,teljesen ellentétesek a tapasztalataink ezen a téren...Van néhány motoros haverom,mind nemzeti érzelmű jó arc(az egyikük anno a peretekben a tizenegy-kettedik vádlott volt)és a motorostalálkozók,ahol eddig voltam-Sirok,Újszilvás,Mindszent,Monor,stb-balhémentesen,normális emberekkel,sok nemzeti érzelmű és jól gondolkodó emberrel volt tele,cigót talán egy-kettőt ha láttam.

Odin88 2011.09.15. 03:29:59

Van nekem is nemzeti érzelmű motoros haverom, nem azt írtam, hogy már nincs ilyen, azt írtam a divatnak vége. Aki járja az utakat láthatja, hogy a motorokról és a motorosokról eltűntek az árpádsávos zászlók (már a Goj motorosokról sem hallani). Itt nem a cigányokkal volt gond, csak megemlítettem, hogy a Harcos termékek divat cuccok lettek amit már a cigányok is hordanak. Kb 5 éve voltam Pusztavacson motoros találkozón ott is volt verekedés és jó 10-12 éve lementünk Újszilvásra ott is láttunk verekedést, pedig ott be sem mentünk. Ez a gazdag vállalkozókból álló réteg mely most szakadt farmerban és bőrruhában több milliós motorokkal bulizik a rock zenére, 30 éve a diszkó ajtóból köpködött rám amikor még én hallgattam a Dinamitot.

lancelotbéka · http://lancelotbeka.blog.hu/ 2011.09.15. 05:33:45

Na,igen,azokat a felkapaszkodott újgazdagokat,akik évente négyszer beöltöznek "szabad rocker motorosnak" én is utálom.
süti beállítások módosítása