Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Daspo – Guardare Avanti

2024.03.08. 02:47

r-27674976-1689358358-5572.jpg
Ismét egy olyan zenekar lemeze került terítékre amelyiket előbb láttam élőben és utána vettem meg a lemezüket.
Tavaly nyáron a Tuono records születésnapi buliján láttam a bandát és szerettem bele a zenéjükbe. 
Olaszországban szerencsére él még a skinhead színtér és vannak még skinhead zenekarok is, annak ellenére, hogy az elmúlt 25 évben sok zenekar megszűnt vagy váltott más zenei stílusra. Az egyik ilyen ízig vérig skinhead zenekar a Venetóból származó Daspo, mind zenében, mind külsőségekben őrzik a skinhead hagyományokat. Persze ezen nem kell meglepődni, régi kipróbált zenészek álltak össze, hogy hangot adjanak a gondolataiknak.
Dallamos, de mégis ütős Oi! zenét játszanak, az olasz nyelv dallamossága pedig még egy extra löketet ad az egésznek.
11 fantasztikus dal közül talán a Caos Totale-t emelném ki amelyik egy Peggior Amico feldolgozás amit korábban nem ismertem.
Azt mondanom sem kell, a lemezt a Tuono Records adta ki, hagyományos CD tokban jelent meg, 12 oldalas szövegkönyvvel, a közepén két oldalon egy jó minőségű együttes fotóval.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4218348153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása