Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

r-5164320-1386252344-2133.jpg
A lemezt legalább 10 éve vettem, már nem emlékszem, hogy Someon's Gonna Die című számot hallottam valahol vagy egy hangmintát, mindenesetre az előbb említett szám fogott meg. 
A lemezt a Loyalty recordstól vettem meg. Az első perctől nagy kedvencem volt, évekig a lejátszó közelében volt, nem csoda, hogy most is ott találtam meg, gyakran kerül a lejátszóba.
A fent említett Blitz dalon kívűl még egy Indecent Exposure és egy Gerbenok feldolgozás is hallható a lemezen.
A korongon minden szám egy örök sláger, de a címadó dal mellett még nagy kedvencem az Angel of the Night.
Klasszikus angol Oi! zene egy német zenekartól. Korábban nem ismertem a zenekart, pedig játszottak Magyarországon is, valahogy elkerülték a figyelmem.
Hagyományos CD tokban jelent meg 2013-ban az Oldschool Records gondozásában, 16 oldalas szövegkönyvvel melyben a szövegek mellett képeket találunk a zenészekről, zenekarról. 
Olyan színvonalas kiadvány, mely a mai napig megállja a helyét.
2019-ben az azóta megszűnt Onugor blog is írt albumról: Onugor: Faustrecht - For The Love Of OI!

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr618318083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása