Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Nagymaros fölötti remetebarlangoknál már jártam pár éve, most úgy gondoltam a nagyobbik fiammal is ellátogatunk oda. A szervezést a fiamra bíztam, ezzel jól is jártam, mert egy másik ösvényt talált, mint amin korábban felmentem, így teljesen új élmény volt nekem is az egész.
dsc_6579ablog.JPG
Július eleje volt, nagyon jó időt fogtunk ki, út közben alig találkoztunk turistákkal, ezen csodálkoztunk. Nem rohantunk, minden alkalmat megragadtunk, hogy gyönyörködhessünk a tájban. A barlangok előtti szakaszt nem javaslom kezdőknek, minimum egy jól tapadó talpú túracipőre szükség van, 

dsc_6581blog.JPG
A barlangokat a római légiók használták a Dunakanyar hajóforgalmának figyelésére, a kialakított fekhelyek több barlangban is megfigyelhetőek. A kilátás még mindig nagyon jó, próbáltuk szabad szemmel megkeresni a Prédikálószék kilátóját, de nem találtuk.

dsc_6590ablog.JPG
Mivel nem voltunk fáradtak úgy döntöttünk megnézzük a közelben található kilátót is. A hegycsúcsra felérve egy szemből érkező társaságtól tudtuk meg, hogy a környék le van zárva. A korábbi viharok rengeteg utat elmostak és sok fát kidöntöttek. A hegytetőn már valóban láttunk mi is pár figyelmeztető táblát az ösvényekre kitéve, ezekkel korábban nem találkoztunk. Így a hegyestetői kilátót végül nem kerestük fel.

dsc_6591ablog.JPG
Nagymaros felé mentünk vissza, az erdő gyönyörű volt, élveztük nagyon az utat.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr6817963832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása