Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Paracord

2021.08.18. 21:32

 Valamikor 1989 körül hívta fel a figyelmem néhai Ménes Jancsi barátom arra, hogy a könnyen elszakadó cipőfűzők helyett használjak ejtőernyő zsinórt. Janó egy pécsi katonai bolttal állt kereskedelmi kapcsolatban, így pár napon belül adott is néhány métert. Abban az időben ezeket még 2000 - 3000 méteres gurigákban árulták, amiből vágtak méretre.
 Idővel a cipőfűzők minősége javult, no meg nem is igazán lehetett fehér színben kapni a zsinórt, így már vagy 25 éve nem vettem. 
Pár napja kirándultam a nagyobbik fiammal és a túracipőmben a sokadik pár fűző is elszakadt, ekkor ugrott be, hogy vennem kellene bele ejtőernyőzsinórt. Ma munkából hazafelé beugrottam Kecskeméten a katonai boltba és legnagyobb meglepetésemre volt vagy 10 féle, különböző méretben, színben, tisztán látszott, hogy egyik sem való ejtőernyőhöz. No mindegy vettem egy csomaggal (mindegyik 50 láb hosszú ~ 15m), remélem tartósabb lesz, mint a fűzők.

jano-crop.jpg                                                        Ménes Jancsi

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr6616664326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása