Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

23:00 - kocsma zárás

2020.09.17. 22:30

dsc_0483aablog.JPG
Van egy öreg rocker barátom aki több zenekarban is basszusozik. Közel 40 éve járok a különböző zenekarainak a próbáira. Ő tanította meg többek közt elpötyögni az URH - Kék fény című számát amikor az első saját zenekarunkat alapítottuk a '80-as évek közepén. A srác rendszeresen próbál elcsábítani a koncertjeikre, régen gyakori vendég voltam a bulijaikon, de már vagy 10-15 éve nem mentem el. Mivel nem vagyok egy éjjeli bagoly így mindig azt mondtam, hogy majd akkor megyek, ha korábban fellépnek és nem 11-kor kezdik a bulit. Nos a jelen intézkedéseknek hála valószínűleg kénytelen leszek elmenni a következő bulijukra.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr9916205104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása