Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Laczik Ferenc felhívása

2020.05.10. 05:34

Kedves ismerőseim!

Szeretném összegyűjteni az összes korábbi zenekarok fotóit és esetleg koncert felvételeit, amikben valaha játszottam. Tudom, hogy sok ismerősöm járt a koncertjeinkre, de egyenként elérni őket az lehetetlenség lenne. Jó volna összerakni egyfajta "családfát" a pályámról így 50 felé.
Szóval, ha nem nagy kérés, akkor megtennétek, hogy feltúrjátok a családi archívumot és elkülditek nekem erre az email címre amit találtok: laczikferenc@rocketmail.com ? A szkennelésben is tudok segíteni, ha valakinek gondot okoz. Privátban küldök postacímet és amint bedigitalizáltam amit kapok azt utána vissza is szolgáltatom.
Amit keresek az AKCIÓEGYSÉG, SANYIÉK és SCHIZOID, de szívesen veszem a SKH, SZTRÁJK, DR.SKINS és BRAVE SKINS anyagot is.

Köszönöm szépen!
Üdv: Fecó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr515676420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása