Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első magyar anti-antifa

2020.01.24. 15:37

A héten elbúcsúztunk Yubitól. A vonaton hazafelé az alvással küszködve megpróbáltam felidézni az elhunyt barátokat, bajtársakat, ismerősöket. Andort a Fehér Virágokból, az M.A. Skins első énekesét, Söcit, a srácot aki a rendőrségi fogdán lett öngyilkos azzal a bakancsfűzővel ami nála sem volt, Endrét és Bettit, Ménes Jancsit, Oszit és még sorolhatnám. Egyszer csak egy furcsa arc bukkant fel a sok ismerős között, egy punk srác akit még a Fater klubból ismertem, Nünü volt az. Nem tudom miként ismerkedtünk meg, külsőre nem volt sosem egy szimpatikus figura, ízig vérig punk volt, leginkább a '77-es vonalat követte eleinte, ha jól emlékszem, ing, nyakkendő, bakancs és valami idétlen frizura, mintha egy részeg nagymama nyírta volna meg a kisunokáját. A nyeszlett srác nem tünt ellenfélnek, szégyen lett volna megütni, talán ezen bátorodott fel és kezdtünk beszélgetni, majd lettünk barátok.   Szabadulásom után '89-'90-ben többször összefutottunk, sokszor jártam nála Dunaharasztin, akkoriban a szomszéd településen Taksonyban dolgoztam. A környéken akkor még nem volt skinhead élet, az egyetlen skinhead srác akit ismertem Ceglédről költözött Dunavarsányba, de mikor tovább tanult Győrben a HIT gyüli beszippantotta. Akkoriban már érezhető volt a punk balra tolódása ezért teljesen meglepődtem amikor Nünü bejentette, hogy megalapították Durbintscsal az Antal Ignác Ellenes csoportot, először néztem értetlenül, majd elmagyarázták, hogy az Antal becézve Anti, az Ignác becézve Náci, így már összeállt a kép.
 

nunu.jpg
                                        Nünü rajza, a Power of Oi! 7. számában jelent meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr7515425200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása