Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Képlopás 3.

2019.05.27. 06:12

fb_img_1550405183938.jpg
A koncerplakát alapjául szolgáló képet 2016 augusztus 06.-án készítettem a legutóbbi Akarat Diadala tornán. Ezen a rendezvényen sem megrendelésre fotóztam, hanem saját magamnak. A képeket 11 nappal a rendezvény után töltöttem fel a saját online fotóalbumomba, sem hozzászólásban, sem megkeresésben nem kérték az engedélyem a kép felhasználásához.  Amennyiben ez megtörténik ennél jobb minőségben tudtam volna a rendelkezésükre bocsátani, illetve ennél jobb képet is tudtam volna adni a sportolóról.

A feltöltött kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr7914862926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása