Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Interjú Illés Miklóssal

2019.03.21. 23:14

mikidscn3667.JPG

01. Mostanában nagy a csend körülötted, az Opa produkciós retró buli óta nem hallottunk felőled, mi történt veled az elmúlt időszakban?

- A munkahelyemen kicsit különlegesek a körülmények, elvileg évekre előre látjuk a feladatokat, de ez mehet előre hátra időben, ahogy a megbízó igényli. Már 2016 – ban lemondtam a BH ban betöltött vezetői tisztségemről, egy 2017 – től induló dömping munka miatt. Azt vallom, amit elvárok másoktól, azt nekem is tudni kell teljesíteni, és ez nem ment volna, ezért döntöttem így. Szakmailag hatalmas kihívás elé néztünk a csapattal, csúszott a kezdés 2018 tavaszától jött az igazi kihívás. Azóta csak kisebb segítségkéréseket vállaltam fel, és megjelentem ott ahol tudtam. Család - munka mellett maximum kibicnek lettem volna jó, arra meg semmi szükség. 2018 kiválóan sikerült, ha bajnokságban dolgoznánk a konkurens cégekkel, akkor mienk a dobogó első, helye.
Jön a 2019 ami ugyanolyan kemény lesz. Ez után meglátjuk. 

02. Tavaly felröppent egy kósza pletyka, hogy lesz ismét Nimród, mi igaz ebből?

- Igen, ez egy régi terv, véleményem szerint van fantázia a zenekar eddigi munkásságának felelevenítésén. Érdekesség lehet , hogy az albumot egy külföldi kiadó adta ki, fizette a költségeket. Ez akkoriban és szerintem most is nagy szó. Egy koncertnek indult, a régi tagok közül egy fő, az akit eddig nem értem el, a többiek mind támogatják az ötletet, folynak az egyeztetések, különleges lesz, ezt megígérhetem. Én is meglepődtem, hogy a srácok közül egy kettő új poszton szeretne megjelenni a színpadon. Mivel régi és új tagokkal készülünk egyszerre majd, még az is előfordulhat, hogy nem áll meg egy koncertnél dolog, és szerintem lesznek új számok is. Nem rohanunk vele, amikor oda kerül a sor, hogy meghirdetjük, akkor már mindennek egyben kell lennie, odafigyelünk arra, hogy megfelelő színvonalon poroljuk le az anyagot.


r-11621092-1519559967-7754_jpeg.jpg

03. A jól sikerült Ős Archívum bulinak lesz folytatása vagy csak egyszeri esemény volt?

Mi is úgy éreztük, hogy jól sikerült, nagyon jó hangulatban készültünk és nagyon jól is alakult a buli. Sokan kerestek, hogy ott lettek volna, de a családdal voltak a pünkösdi hosszú hétvégén. Ez a korosztály vagyunk, ezért nem lehet haragudni nagy erőt adott, hogy így is sokan megtiszteltek minket, és rendkívül mulattatott, az irigy negatív emberek szellemi sötétsége.
Persze azt kihagytam volna, hogy a pár hónap alatt összegyűjtött, több mint 1300 követővel rendelkező face oldalunkat jelentették és törölték.
Mivel az illető olvasni fogja ezeket a sorokat, kívánom neki, hogy száradjon le az a keze, amivel az entert megnyomta.
Ezek összesége miatt én még nem temetem az ötletet, de sok csillagnak kell együtt állnia ahhoz, hogy működjön.

04. Van időd zenét hallgatni? Ha igen miket hallgatsz? 

Munka és vezetés közben is hallgatok zenéket, a kocsiban van egy pendrive ami ki van tömve Oi és RAC és SKA klasszikusokkal, vannak jó HC zenék is, de az nem igazán az én műfajom.

Nemzetközi 5 – ös:
Triebtäter S.W.R.
Skrewdriver - I Don't Like You
No Remorse - The Invisible Empire
Fortress - Commie Scum
Sturm18 Braune Bataillone

 

Hazai 5- ös

Romantikus Erőszak: Ne bántsd a magyart
Oi-kor - Csak ami jár
Fals! - Cairo
Jogos Önvédelem - Isten hozott
Titkolt Ellenállás - Kitartás!

 

05. Az elmúlt időszakban régi emberekkel új politikai szerveződések léptek színre, látsz esélyt arra, hogy ez majd némi fellendülést hoz?

-A politikai paletta a Mi Hazánk mozgalommal nem változott, ők már az első hónapban elkezdtek „nácikat” üldözni. Ehhez még a mostani szivárványos jobbiknak is kellett egy két év. A többi meg …
Mozgalmi szinten a Légió Hungária mondható újnak, szimpatikusak az ötleteik, és a rendszeres programszervezés, amit folytatnak. Sok erőt kívánok hozzá.

06. Nem gondoltál még arra, hogy az eddigi zenekaraid számaiból kiadj egy válogatás albumot újra felvéve azokat?

-Munkásságlemez, nem rossz gondolat, ha összeáll a Nimród alapformáció, még ez is szóba kerülhet, köszönöm az ötletet.

55563320_2053590988009623_4170476801342046208_n.jpg

07. Mióta nincsenek igazán színvonalas Oi!/RAC bandák a koncertermek panganak az ürességtől, a metál és hc lefutóban, a nemzeti rock külön utakon jár, a hazai bandák közül csak a Jogos Önvédelem a húzónév, vajon várható változás?

A nagymúltú zenekarok mint a ROMER, Oi-kor ,Palmetta megmutatták, hogy kitartó szívós munkával lehet eredményt elérni, példát mutatnak az új zenekaroknak. Talán ha a mozgalmi tevékenység erősödik, gondolok itt a LH munkájára akkor az S4S is több koncertet szervez, és az új zenekarok velük kerülnek először kapcsolatba.

08. Melyik saját szervezésű bulira vagy legbüszkébb?

A legbüszkébb a Becsület Napja rendezvénysorozat beindítására vagyok, bár az MNA van, (a mi hibánkból) a köztudatban. A Hungária Skins , konkrétan a Kalóz ötlete volt, és a HS tagok, köztük az én munkám volt meghatározó abban, hogy létrejöjjön.
De a hosszú évek alatt sok olyan rendezvény volt, amit a hatóságokkal megküzdve kellett lebonyolítani, ezek szintén mind – mind emlékezetesek.
Béreltünk kempinget, egy egész várat Várgesztesen, focicsapatok klubházait stb. stb. volt kaland bőven.

09. Az eddigi zenekaraid közül melyik áll a szívedhez a legközelebb?

Nem szeretnék megnevezni egyet sem, akkor és ott az volt a kedvenc, és ez az érzés meg van.

54521917_301387750502644_6279028507834056704_na.jpg

10. Akárkit megkérdeztem eddig mindenki azt állította, hogy már 18 évesen is úgy gondolta, hogy 50 évesen is skinhead lesz, Te is így vagy vele?

Nekem még volt szerencsém megélni a Skinhead –et, az utcán harcolva, Egerben a Szépasszony völgyben dülöngélve, volt szerencsém megtapasztalni mi az igazi bajtársiasság. Én a magam módján elleszek addig így amíg végleg leadom a szerelést. Nagyon sok jót kaptam azóta amióta erre „adtam a fejem”. A Skinhead szóról nekem mindig a jó dolgok jutnak eszembe.

11. Mikor voltál utoljára olyan skinhead bulin amit nem Te szerveztél?

A ROMER 25 és az Oi-kor 35 volt a két legutóbbi buli, ezek kőkeményen be voltak vésve a naptárba. Mindkettő remekül sikerült, az ilyen színvonalas rendezvények nemhogy a fiatal zenészeknek, nekünk is erőt adnak a folytatáshoz.

 

dsc_9766ablog.JPG

12. Gondoltál valaha arra, hogy az éneklés mellett megtanulj hangszeren is játszani?

Képtelenség, próbákon sokszor volt szerepcsere a zenészek között, az elején próbálgattam én is, tragédia. Feladtam, amíg később cserélgették egymás szerepkörét én inkább ittam egy sört.

13. Az Ős Archivum buli szervezése közben felbukkant pár régi koncert felvétel, ezek elérhetőek valahol digitalizálva?

Egyenlőre még nem, de 2020 tól a tervek szerint sok minden történhet.

 14. Végszó

Köszönöm a kérdéseket és gratulálok a bloghoz.
Sok sikert!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4014706820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása