Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

33. Terra Pláza

2019.02.23. 14:48

 A múlt heti Terra Plázáról már annyi rosszat írtak, hogy sokáig töprengtem, hogy folytassam-e a sort.
Már rég tudjuk, hogy a Terra Pláza kinőtte a Lurdy Házat, ez most végleg bebizonyosodott. Fél 11-kor mind két sor nagyon hosszú volt, mire betettük a kabátot és a hátizsákot (mindkettőért külön kellett fizetni) a ruhatárba a sor tovább nőtt méterekkel, több, mint fél órát álltunk sorba. A látogató számláló az őr kezében 400-410 vendéget mutatott folyamatosan. Miközben a bejutásra vártunk több bombert és Harringtont is láttam, köztük pár ismerőst is, de nem mertem elhagyni a sort, hogy köszönjek, elég paprikás volt a hangulat.
 

dsc_1841-cropblog.JPG


 Bent elég nagy tömeg volt, az asztalokhoz alig lehetett hozzáférni. Semmi újdonság, leopárd gekkók 1000 féle színváltozatban, boák, nyílméregbékák szintén a megszokott felhozatalban, pár agáma, pókok széles választékban. Az első az eleség volt amit kerestem, fagyasztott egér nem volt, a pultot sem láttam, állítólag voltak, de a hivatalos nyitás előtt elfogyott náluk minden. A kedvenc szlovák kereskedőm új helyen volt, szerencsére nála még volt ami nekem kellett, volt a megszokott tücsök szedd magad akció is, viasz moly lárvák szinte mindenhol csak bebábozódva voltak, ilyet nem értem miért tesznek ki, ezt eleségnek venné az ember, nem tenyészteni. A Sáskáknak megemelkedett az ára, 25-50%-kal a legutóbbi kiállításhoz képest. Az egyik olcsó növényesnél találtunk pár ritkaságot, én egy stapelia gigantea f. monstrosát vettem a fiam egy citrom oltványt.

dsc_1840a.JPG

 

A rovarsímogató megint népszerű volt, most hoztak ismét lepkebábokat, kicsit sokalltam az árát, így nem vettem, de azért megcsodáltuk a kínálatot. 
 Botsáskából nem volt olyan újdonság vagy érdekesség ami lázba hozott volna, mondjuk eredetileg sem terveztem újabb egyedek vásárlását. Az árak szinte mindenhol emelkedtek, szerintem gyakran indokolatlanul.

dsc_1836ablog.JPG

Népszerű volt a hűllősímogatás, a kereskedők többsége készségesen megengedte mindenkinek, hogy bármelyik állatot megsímogathassák. Az agámákat a legtöbb helyen már eleve kiteszik, vagy nyitott dobozban tartják.

dsc_1842a.JPG

 

Eleségen kívűl nem vettem semmit, amiket szerettem volna nem voltak, vagy nem olyanok, vagy túl drágák. Azt hiszem egy időre hanyagolom a rendezvényt, jövőhónapban lesz rovarbörze az eleséget ott is be tudom szerezni, közelebb is van és a belépő is töredéke a TP-ének.

52412007_1199119580239054_5816579839951372288_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr5314644659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása