Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Terra - Akva

2017.11.21. 16:13

Ebben az évben ez már a sokadik hűllős, bogaras kiállítás és vásár volt amit láttam. A helyszín egy koncertnek vagy diszkónak kiváló, de egy vásár ami négy szinten van egyszerre... hát mit mondjak, 5 kilót fogytam a lépcsőzéstől.
Igazából sokkal kisebb helyen elfért volna a rendezvény. Hasonló árú belépőért a Terra plázán sokkal több látnivalóval találkozik az ember, egy szinten, le-föl rohangálás nélkül. Igazából az "Akva" miatt sokkal több vízi állatra számítottam, de kevesebb, volt, mint a hasonló rendezvényeken. A rendezvény fő atrakciója a gekkó szépség verseny lett volna, de gondolom a feltételek, követelmények nem igazán vonzották a nevezőket, talán 5 szépség volt versenyben, ha jól láttam. Gekkóból és kígyóból volt a legnagyobb választék, ennek ellenére kígyó eleség szinte alig volt kapható. Eleség állatokból nem volt túl kínálat, de legalább akciós áron volt szinte minden, gondolom a tél miatt kiárúsítottak, hiszen februárig már nem igen lesz hasonló nagyobb rendezvény. Terrarisztikai felszerélből sem volt árúdömping, bár ha az ember képes némi kompromisszumra azért talált szinte mindent, ha nem is a legjobb áron.
Azt hiszem ez a rendezvény a továbbiakban kimarad az életemből.

 

blog_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr9413344167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása