Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te már voltál mindenhol...

2010.12.06. 12:34

Akik ismernek azok tudják, hogy kora ifjúságom óta több helyen is dolgoztam, volt hogy egyszerre 3 munkahelyem is volt, ezért gyakran hallom a - te már voltál mindenhol csak ... - kezdetű mondatot.

Az egyik alkalommal azt találták mondani, hogy te már voltál mindenhól csak a húsdarálóban nem. Tévedtek, egy húsipari cégnél dolgoztam a darálóban is.

Másik alkalommal egy komolyabb cégnél egy tanult fiatalabb kollégám azt találta mondani, hogy te már voltál mindenhol, csak a börtönben nem. - Erre azért ne vegyél mérget. - válaszoltam neki. A válaszomat hosszú kínos csend követte.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr942496789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása