Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ne vásárolj...

2010.04.20. 18:07

Gyakran olvasom különböző oldalakon, levelekben hogy ne vásároljak itt vagy ott, ebből vagy abból az okból. Én könnyű helyzetben vagyok, vidéken élek. Itt a piacon be tudok szerezni sok mindent, a szomszédban árulnak friss házi tejet, tejtermékeket, az erdőbe kijárok gombászni,  tehát ritkán kell boltban vásárolnom élelmiszert, ha mégis meg kell tennem akkor ezt azokban az áruházakban teszem amelyektől tiltanak, ugyanis a kiskereskedők akiktől vásárolhatnék ugyanott szerzik be az árúkészletüket. Miért fizessek a kiskereskedőnek 250-300ft-ot egy kiló cukorért amikor 170Ft-ért megvehetem?

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr491937655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grimnir 2010.05.05. 18:15:47

Igazából nem az a baj, hogy mennyiért adják a cukrot, hanem az, hogy nincs magyar kézben cukorgyár. Régen mindig fintorogtam, ha Hatvan felé vonatoztunk, mert a cukorrépa "szaga" bántotta az orromat. Ma meg...

kaloz14 2010.07.15. 09:51:46

A kollégám nagybátyja a Szolnoki Cukorgyárban dolgozott, ami eltartotta a cukorrépa termelőket a környéken. A hazaáruló MDF kormányzása idején 5 millió !!!forintot kapott, hogy önként lépjen ki. Ilyen módon felmondattak egy csomó meberrel, aztán eladták nyomott áron a franciáknak, akik bezárták.
A multik meg azért adják olcsón a cukrot, tejet, stb, hogy minél több vásárló menjen be, s ha már vesz cukrot, tejet, stb. akkor már nála veszi meg a többi terméket is. Ettől függetlenül én inkább kétszer vásárolok be: egyszer a magyar termelőknél a piacon, utána a multinál a maradékot(kényszer).
süti beállítások módosítása