Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Stoppoltam

2008.04.11. 19:33

Valamikor a '90-es évek elején Egerben voltam skinhead találkozón, az esemény után vonattal mentem Ceglédig és onnan stoppal folytattam az utam tovább. A stoppolással "szerencsém" volt szinte az első jármű megállt, egy kis mikrobusz volt, a sofőr szólt, hogy ugorjak be hátra. A hátizsákot bedobtam és léptem utánna, az első székre leültem és már indultunk is, ekkor néztem szét... A mikrobusz roma melósokat vitt valahova. A lélegzetem elállt egy pillanatra. Amikor ez egyikük megkérdezte, hol vagyok katona rögtön rávágtam, hogy Cegléden és elkezdtem az ismerőseimtől hallott katona sztorikat mesélni, alig vártam, hogy célhoz érjünk. Este már nagymellénnyel meséltem a haveroknak az esetet, de akkor egy pillanatra tele a gatyám.

Szerző: Odin88

2 komment

Címkék: stopp

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr84421678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pagandastor 2008.04.17. 22:47:48

Hehehe, ez kurva jó :-)))

helmwige 2016.03.18. 10:52:08

Hihi, ismerős szitu. Asszem, '94-ben volt, mikor öcsémmel egy Székelyföldön végigmászkált nap után úgy döntöttünk, stoppal megyünk vissza Székelyudvarhelyre Szejkefürdőtől. Kopaszok voltunk, bomberben-bakancsban. Szintén egy kisbusz állt meg nekünk is, detto tele romákkal. Még csak ki sem tudtuk volna dumálni magunkat, lévén, hogy öcsém alig volt 16 éves, én meg lány létemre nem túl hihető katonasztorikat tudtam volna mesélni :D :D Ráadásul nem is tudtak egy szót sem magyarul, echte román cigányok voltak. Vadul méregettek ugyan, meg nem pont ott, ahol ki akartunk szállni, de végül elengedtek :)
süti beállítások módosítása