Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aufbruch - Das Ende

2024.06.03. 12:49

r-6683697-1601258441-9523.jpg
10 évvel ezelőtti korong, főként hardcore, metalcore számok, változatos egy cseppet sem unalmas, néhol emlékeztet a 2000 körüli Archívum zenéjére. Saját maguk meghatározása szerint streetcore a zenei stílusa a lemeznek. 18 szám szerepel az albumon.  Nekem 2020-as és 2021-es lemezük sokkal jobban tetszett.
Digipack csomagolás a Moloko Plus Versandtól, 20 oldalas szövegkönyv, olvasható szövegek, bár nekem néhol már a szemüveg is kellett hozzá, fénykép a zenekarról a közepén, egy szóval tökéletes.
Elsősorban a hardcore, metalcore rajongóknak ajánlom.
A hazai kiadóknál nem találtam a lemezből, reklamáljatok náluk.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr1918420407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása