Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Téli túra

2024.01.24. 15:35

t03.jpg
 A tél nálunk általában a pihenés ideje, de a téli szünetben annyira ellustultam, hogy muszáj volt kimozdulnom kicsit és ehhez a nagyobbik fiam is csatlakozott. 
Az eredeti terv szerint a Csővárhoz mentünk volna, de a hideg, zord idő miatt a régi kedvencünket vettük célba a Farkas-hegyet. 
Valódi téli túraöltözékünk nem nagyon van, mint említettem, télen nem igazán szoktunk túrázni, én egy német gyakorlóban és egy Karrimor túradzsekiben vágtam az útnak, a fiam kicsit lazábban öltözött.
A KFKI elöl indultunk, az első említésre méltó pont Lörke emlékpadja, két emléktábla van kitéve a padra egy fém és egy fa.

photo_2024-01-13_10-41-29.jpg

Innen a kilátóponthoz mentünk, elidőztünk kicsit, csináltunk pár képet, majd folytattuk az utat az egykori vitorlázóreptérhez.

t01.jpg

Az ösvényeken rengeteg akadály volt, kidőlt fák, letört ágak. Nem rémlik, hogy lett volna ilyen ítéletidő az elmúlt pár hónapban, így furcsálltuk kicsit. Bár hó nem volt, a kövek jegesek voltak az avar alatt és elég csúszósak voltak, a túracipő helyett jobb lett volna túrabakancs.
Az erdőből kiérve elég erős szél volt, ez eléggé lecsökkentette a nézelődésre szánt időnket, a téli túradzsekin keresztül is éreztem a hideget. 

aaaaa.JPG

A közeli hegyekre is fel szerettünk volna menni, de ilyen időben inkább kihagytuk. Az erdőn keresztül indultunk vissza Csillebércre. Az elpuhult izmaimat eléggé megviselte a sok emelkedő, nem rémlik, hogy ennyit mentünk volna lefelé. 

t02.jpg
A kopár sziklák már korábban is lenyűgöztek minket, de eddig a tömegtől nem tudtuk körbejárni és kiélvezni őket, most hosszabb időt eltöltöttünk ott is. A sziklák után egy single track következett amely nagyon emlékeztetett a Spartacus ösvényre. 

t04.jpg
A kiindulóponthoz igen fáradtan értem vissza, a fiam valamivel jobban bírta a közel 10 Km-es utat.
Valószínűleg márciusig hanyagoljuk a túrákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr318310357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása