Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ebben az évben több régi hátizsákom is tönkre ment, kisebb 15-25 literes hátizsákok, túrázáshoz és munkába járáshoz használtam őket. Többségük 10-15 éves is elmúlt. Tavasszal egy manapság divatos 15 literes hátizsákot vettem, elsőként megszabadítottam az irdatlan nagy fülektől és máris kényelmes volt túrázáshoz és munkába járáshoz is. Nagyjából 3 hónapot bírt, majd a műanyagvillámzár megadta magát.
A közelmúltban átmentem Kecskemétre egy szabad hétvégémen, mert már sürgősen cipőt is vennem kellett.
Az első utam a Zöld Pontba vezetett. Az áraktól rögtön dobtam egy hátast. Elsőként egy kb. 15 literes kis katonai hátizsákot kerestem. A tavalyi 7000-8000Ft körüli induló ár 16.000-17.000 Ft lett. Ennyit nem akartam adni érte. Végül a tulaj talált egy Viper Lazer Garrison Pack V-Cam hátizsákot elbújva a többi között, még tavalyi áron ~11.000Ft-ért. Első ránézésre szimpatikus volt, bár a kelleténél picit nagyobb és az ára is még mindig több, mint amit eredetileg szántam rá. Mivel a Hervisbe indultam és nem feltétlen ragaszkodtam a katonai hátizsákhoz hezitáltam egy kicsit. Végül némi gondolkodás után megvettem.
viper.jpg
Általában a praktikusnak mondott sok zsebes, sok kütyüs hátizsákokat szeretem. Nos ez nem az. Belül a fő zseben kívül ami 35 literes egy villámzáras zseb van a tetejében, ez vízállónak tűnik, még nem volt alkalmam tesztelni, pedig használom egy ideje.
A zsák hát felőli része hálós. Azt hiszem ennél tökéletesebb léghűtés nem létezik, pedig volt pár jó minőségű bringás hátizsákom az elmúlt két évtizedben. A zsák többi része két rétegű, a lézerrel vágott lyukak valószínűleg a könnyítést és a rugalmasságot szolgálják. A súlyra nincs okom panaszkodni, nem mértem le, de könnyebb, mint több korábbi bringás hátizsákom.
Azért nem teljesen kütyü mentes, van egy tépőzáras panel rajta, amin pont elfér a pár éve, Loyalty recordsnál vásárolt Valknut felvarróm, valamint 3 műanyag karabiner, ez utóbbiakra nem bíznám az életem, legfeljebb egy térkép tartót vagy más könnyebb cuccot fogok tenni.
A vállpánt kényelmes, nagyobb súlynál sem vág be, a vállpánt alsó részén úgy nevezett "csukló szorító" van kialakítva, ez a rész gondolom kézsérülés esetén lehet hasznos.
A derék hevedert nem szoktam használni, többnyire levágom, de ezen egyelőre nem zavaró, szóval még várok vele.
Hosszabb túrán még nem volt alkalmam tesztelni, de a napi 3-4 Km bringázás és 3-4 Km gyaloglás már jelzi, hogy nem volt rossz vétel. Elsősorban a hálótól "féltem", de elég tartósnak tűnik, nem sértette még meg semmi - melós cucc, övcsat, napi bevásárlás, buszos kirándulás - egyedül esőben nem volt tesztelve, kisebb záport valószínűleg kibír, de nagyobb esőben be fog ázni a hálós rész.
Ui:
Miután megvettem elmentem cipőt venni, a Hervisben a legolcsóbb kis hátizsák 16.500 Ft volt. Szóval anyagilag mindenképp jól jártam, hogy megvettem.... eddig. A cipőről majd egy következő bejegyzésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4217906107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása