Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A fagyi visszanyal

2020.03.01. 13:24

Kb. 8 éve amikor az első DSLR gépem vettem gyakorlás gyanánt elvállatam pár portré kép készítését jelentéktelen összegekért.
Az egyik hölgy egy virágzó répcemezőn szeretett volna pár képet magáról.
A megbeszélt időre megjelent a barátnőjével és közölte, hogy mégsem kellenek neki a képek, mert a barátnőjének nagyon jó telefonja van és majd ő lefotózza.
Annyira nem bántott a dolog, abban az időben rengeteg természet fotót készítettem, így még csak az sem mondanám, hogy potyára mentem oda.
A közelmúltban felkeresett a hölgy, hogy esküvője lesz és szüksége lenne egy fotósra.
- A barátnődnek nagyon jó telefonja van, kérd meg, hogy fotózzon az esküvődön.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr9015498644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása