Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Virágos város

2019.04.01. 14:09

 A közelmúltban felkértek készítsek pár képet a virágos városomról, melyek közül néhány talán egy könyvben is megjelenhet, természetesen ellenszolgáltatás nélkül, sőt talán még a nevem sem lesz benne, hogy én készítettem.
 Természetesen az ajánlatot körberöhögtem, de azért szétnéztem mit is lehetne fényképezni, nos dögunalmas tulipánok sorban, néhány virágzó sövény és fa, szóval semmi említésre méltó amiért érdemes lenne a gépet elővenni. Vajon mi alapján osztogatják a címeket nem tudom. Gyanítom a fideszes polgármesterek városai kapják a megtisztelő címeket minden alap nélkül.

55861022_1504706449664857_5295715321875791872_n.jpg
Úgy gondolom, ha egy ilyen címre pályáznék akkor a fenti képhez hasonló alkotással rukkolnék el és nem találomra elültetett 1000 tulipánhagymával.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr8414731611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása