Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Művészek

2019.03.07. 09:10

 A '80-as évek végén volt egy ismerősöm aki nagyon ügyesen festett, klasszikus élethű képeket készített. Egyszer megkértem készítsen nekem egy festményt a fő téma egy keltakereszt, körülötte White Power felírat. A srác beleegyezett, pár hét múlva elkészült a nagy mű, egy A0-ás lapon középen egy fekete keltakereszt, körülötte pirossal a felírat, egyszerű széles ecsettel felmázolva. Szerencsére pénzt nem kért érte.

A másik művész egy volt kollégám volt a '90-es évek elején, tőle azt kértem fessen majd egy keresztes lovagot a mellén vagy a címer pajzsán esetleg mindkettőn esetleg egy zászlón a feje felett egy kettőskereszttel. A majd határozott, az időpont határozatlan volt, mert épp nyaralásra gyűjtöttem. A srác 2 héttel később beállított egy "festménnyel" rajta egy páncélos lovag pipaszár lábakkal, esetlen páncéllal, háttér semmi csak az üres papír, a pajzson egy alig felismerhető kettőskereszttel. Mindezt potom két havi fizetésért. Kinevettem, a végén már a feléért ideadta volna, közöltem vele, hogy az illemhelyre túl vastag a papír.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr1014674261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása