Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

te_2.jpg

Kima Norbert beszámolója:
Ma 25. éve, 1994. január 14-én szombaton, hogy először színpadra álltunk a Titkolt Ellenállás zenekarral Békésen a (CSMK) "Csemői Műv. Központban" ami egyébként a törzs helyünk volt, az akkori kultikus és országszerte jól ismert békési skinhead kocsma, a Csemői! Nekem személy szerint is ez volt az első koncertem és mai napig egy nagyon meghatározó élmény. Vendégeink voltak aznap este: Wanted zenekar Hódmezővásárhelyről, Hyde Park Hódmezővásárhelyről, Intim Skinteam Szolnokról és az OI-Kor zenekar Budapestről. Hatalmas buli volt 250 ember váltott jegyet kemény 50 forintos belépővel, nem is igazán fértünk be a helyre. Folyamatosan cserélődtek az emberek ki-be és sokan félmeztelenül voltak az utcán, dacolva az aznap este -10-15 C fokos hideggel és hóval. A buli végére a helyszín "romokban" hevert, de a tulaj nem bánkódott mert elmondása szerint aznap este egy egész havi forgalom folyt be és nem foglalkozott néhány kitört ablakkal és leszakadt mosdókagylóval ami épp nem bírta egyes fiatalok "szenvedélyes" együttlétét az este folyamán. Csak annyit kérdezett, mikor csináljuk a következő koncertet. Nagyon sok koncertet szerveztünk még oda is és a zenekar 22 éve alatt sok száz koncertet adtunk az ország és Európa számos pontján!
Szándékosan egy közönség fotót választottam a poszthoz, ugyanis az akkori zenekari felállásnak mára van olyan tagja, aki már nem tud azonosulni egykori múltjával és akkori zenei stílusunkkal. Ezzel így minden kellemetlenséget elkerülve! Hatalmas élmény volt, nem cserélném el azokat az éveket senkivel semmiért! Nagyon örülök, hogy részese lehettem a Titkolt életérzésnek és rengeteg élménnyel és tapasztalattal gazdagodtam, ami ma is hatással van zenei pályámra is! Üdvözlettel: Kima Norber


A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr5814561296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása