Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szántó Gábor - Bőrfejűek

2011.02.08. 05:18

Ezt a könyvet nagyon sokan még a mai napig is bibliaként olvassák, annak ellenére, hogy a borítóról kiderül, hogy hazugság az egész. A címlapon szereplő képre egy kiskatonát öltöztettek be, a hátsó borítón egy az író által szándékosan átírt dalszöveg olvasható ami eredetileg egy rendőrről szól, a borítón pedig már olyan mintha egy skinheadről szólna. A könyvben szereplő dalszövegek egy részét szakemberek írták akik kazettákról próbálták megfejteni azokat, így az Oi-kor szám szövege a Hol rossz az elv? Orosz az elv lett. Persze az interjú alanyok sem mindig mondtak igazat, szinte mindenki azt állította, hogy csak kis ideje kopasz, csak nem rég csatlakozott, és már nem is tetszik neki az egész, persze ez érthető, hiszen 8 év fegyház lógott a fejük felett. Arról a tanúról aki azt állította az egyik vádlottról, hogy az eltörte egy macska gerincét, elfelejtették közölni, hogy olyan képeket foglaltak le tőle amin egy macskát kínoz. Továbbá gyakran keveri a punk és a skinhead zenekarokat is, nem tudni szándékosan vagy csak kevés információja volt az írónak.

Szerepel egy pentagram is, mint tetoválás, ezt az író nagy bőszen átkeresztelte sárkány csillagnak. Abban az időben megjelent László Gyula Árpád népe című könyvben ezt a jelképet mint a magyarok szerencse szimbólumát említi, persze a tetoválás korábbi ennél és a Slayer együttes iránti rajongásból csináltattam, mellékesen megjegyzem az együttest a mai napig szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr382645954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NS88 2011.02.16. 16:29:06

Mikor még nem olvastam el a könyvet, csak megnéztem és belelapozgattam, már akkor számítottam rá, hogy elég sok hülyeség lesz benne. Nem is csalódtam. A könyv hátulján lévő idézet pedig külön felháborított. De ahogy a CPG zenekar is megmondta, Szántó Gábor egy idióta.:)
süti beállítások módosítása