Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tanárok

2009.12.14. 06:33

Általános iskolai harmadikban vagy negyedikben történt az eset, Varga Magdolna volt az osztályfőnököm. Egyik nap hajtogattam egy papír csónakot amire az előző nap látott történelmi film hatására ráírtam, hogy KLAPKA LÉGIÓ. A kedves tanárnő ebből csak a légiót értette és rohant az igazgatóhoz, hogy disszidálni akarok. Szerencsére az igazgató értelmes ember volt és ráadásul történelem tanár.

Szakmunkásképzőben Tóth Ferencné volt az osztáyfőnököm. Akkoriban hard rock és heavy metál zenéket hallgattam (meg a Mos-oi és CPg koncert felvételt), többnyire farmerban és tornacipőben jártam, szimattatyóval amin volt egy kis kereszt formájú medál amit céllövőldében lehetett lőni. Egyik nap az osztályfőnököm odajött és levetette a medált, mondván, hogy a kereszt a horogkeresztet jelképezi.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr441595692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása