Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Képlopás 2.

2019.05.18. 01:24

Az alábbi két kép "Söci emlékmenet" képaláírással jelent meg több helyen. A képtolvajoknak nem esett le, hogy a felső képen és az egri képeken is több azonos személy látható. 
Schönauer Péter "Söci" halála után a helyszínen több rögtönzött megemlékezés is volt, de nem volt semmilyen emlékmenet. A felső kép a temető melletti virág árusoknál készült, egységesen egy-egy szál vörös szegfűvel mentünk a temetésre. Az alsó kép a temetőben készült.

sp3.jpg

sp4.jpg

Még néhány kép a temetésről:

sp5.jpg

sp2.jpg

 

sp1.jpg
A képeket én készítettem egy kompakt fényképezőgéppel és a Sootersnál hívattam elő és nagyítattam ki. A képek és a negatív a birtokomban vannak. A képeket először 2000-ben szkenneltem be egy skinhead fotókat bemutató weboldalhoz.
2 éve ezen a blogon is bemutattam őket: https://odin.blog.hu/2017/09/14/skinhead_fotok_818

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr8914832230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása