Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2009 nyarán tartotta meg a Hungária Skins a 3. Sporttáborát a Mátrában, ez a jeles esemény nekem a második közös táborozás volt velük.

hpim6898.JPG
 Meglepetésként ért, hogy az előző évinél nagyobb létszám jött össze.
A tábort ismét Sipi vezette aki akkor az UTÉ-nél edzett, a táborba hozta segítségnek az egyik edző társát is.
 A sátrak felállítása után egyből a sporté volt a főszerep. Bemelegítés után 200 fekvőtámasz, majd 5Km futás.


hpim6899.JPG
Az előző évből tanulva felkészültem a táborra, bár az alföldi kocogás így is kevésnek bizonyúlt a Mátrában, a távot ugyan lefutottam kényelmesen, de lényegesen lassabban, mint amire számítottam. 
A futás után erőnléti edzés következett, ki-ki képességei szerint teljesíthetett. Az előző évhez képest leadtam pár kilót így javult a teljesítményem, bár a fiatalok így is legalább kétszer annyit csináltak mindenből, mint én a 40 évemmel.
Az edzés után fürdés a patakban, majd vacsora következett, utána kötetlen beszélgetés.

hpim6945.JPG

Másnap reggel ismét 5 Km futás, ezután küzdősport következett, itt hamar kiderült, hogy ritmus érzékem nem sok van, legalábbis az ökölvíváshoz, mondjuk előtte sosem gyakoroltam ezt a kettőt ütsz, elhajolsz, hármatsz dolgot, így az is csoda volt, hogy időben elhajoltam.


Ezután két fiatalabb sráccal kesztyűztem, ringben nem sok esélyem lett volna ellenük, mint kiderült mind kettő járt edzésekre. Levezetésként egy idősebb sráccal álltam össze aki tisztelte a koromat és így az összes fogam a számban maradt. Eredetileg abban reménykedtem, hogy az előző évhez hasonlóan lesz némi karate, de ez akkor elmaradt, így sem fogvédővel, sem kesztyűvel nem készültem.

hpim7021.JPG
Ebéd, majd rövid pihenő után túrázni indultunk, Az előző évhez hasonlóan ismét Galyavár felé vettük az irányt.

hpim7029.JPG
A várromnál megelékeztünk az egyik elhunyt jászberényi bajtársunkról.

hpim7044.JPG
Számomra meglepő módon a vártól nem az előző évi útvonalon folytattuk az utat, hanem új tájakat jártunk be.

hpim7049.JPG
Bár kedveltem az előző évi gerinctúrát, ebben az évben is szép helyeken jártunk. A túra elhúzódott, így már majdnem sötétedett mire visszaértünk a táborba, így az esti futás mindenki megkönnyebbülésére elmaradt.
Másnap reggel elsőként keltem, így a természetfotózásra szántam egy kis időt, míg a többiek ébredeztek.

hpim7062.JPG
hpim7063.JPG

Amíg mindenki felkelt a frissebbekkel beszélgettünk, volt akit már 10 éve nem láttam. 
 Miután mindenki felébredt jött a szokásos 5Km futás. Gyönyörű időben, csodás tájon élmény volt együtt futni.

hpim7113_1.JPG

Reggeli után még pár közös fotó, majd táborbontás következett. Szerencsémre egy régi ceglédi bajtárs is eljött a táborba aki hazáig fuvarozott. Sajnos a Mátrában ez volt az utolsó tábor, a későbbi táborokba az Alföldön már nem tudtam elmenni. Egy hónappal a tábor után beneveztem egy 10Km-es futóversenyre, amelyen második helyezést értem el a korosztályomban, a tábor nélkül soha meg sem próbáltam volna ennyit futni.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr6014580602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása