Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A hírnév átka 3.

2008.04.11. 22:24

Már nős voltam amikor az eset történt, a nejem unokatestvéréhez járt egy kopasz gyerek akit megkérdeztem hova jár fodrászhoz, mire ő mondta, hogy saját gépe van. Mondtam neki egyből, hogy egyszer lenyírhatná az én hajam is. Ő nem vonakodott a dologtól, már másnap jött és neki fogott a frizura rövidítésnek. A nagy munka közben beszélgettünk és szóba került, hogy kiket ismer, ő röngtön felsorolta az összes ismertebb nevet a Szántó féle könyvből, még Kis h-t is akiről köztudott volt, hogy szabadulása után szakított a mozgalommal. Amikor a becenevemhez ért, a szomszéd srác közölte vele, hogy pont az én hajamat nyírja, erre ő rögtön hozzá tette, hogy csak hallomásból ismer. A srác az eset után elkezdte növeszteni a haját és motoros rocker lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4421870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impavidus Mortalium 2013.02.06. 17:52:29

Az hagyján, engem egyszer meg is fenyegettek magammal :)

Impavidus Mortalium 2013.02.06. 17:52:45

Az hagyján, engem egyszer meg is fenyegettek magammal :)
süti beállítások módosítása