Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkahelyi történetek

2018.03.12. 19:15

 Tavaly bevezették a kártyás rendszert. Kártyával nyílnak az ajtók és kártyával lehet felvenni a védőeszközöket. Múlt héten szigorítás lépett életbe, hetente egy pár kesztyűt és füldugót lehet felvenni, mindkettő használata kötelező, a kesztyű egy napot bír jobb esetben, a füldugó egyszer használatos.
 Az egyik csoportvezető a cégnél mindig lelkesen köszön, eddig annak tudtam be, hogy még őrködésem alkalmával egyszer egy kisebb szívességet tettem neki, ami a szabályok feszegetésével, de nem átlépésével járt. Tegnap az ő csoportjában dolgoztam, ekkor kiderült, hogy a Viking klub lelkes látogatói voltunk mind a ketten, és ő még a mai napig hallgat Magi Cserit, Fejbőrt, Független Adót és természetesen Kárpátiát és Nemzeti Hangot.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr4513734548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása