Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Skinhead fotók 3.

2017.05.23. 17:12

Mivel az esetek nagy részében én fotóztam így ritkán kerültem csak a kamera másik oldalára. Rengeteg zenészt, énekest, híres és hírhedt embert lefotóztam, de rólam alig van pár kép. No nem vagyok túl fotogén nem ezért, de időnként jó felídézni, megmutatni másoknak, hogy találkoztam ezzel vagy azzal az emberrel.
ken2.jpg
2003-ban a Kis Olimpiában egy Brutal Attack koncerten lehetőségem adódott, hogy közös képen szerepeljek Ken-nel az énekessel, egy hölgy ismerősöm vállalta, hogy lefotóz minket. Egy barátommal Ken mellé álltunk és akkor a BA dobosa besétált elénk, ekkor fényképezett a hölgy. 
Azóta sem készült közös kép rólunk.
A kép Agfa félautomata kompakt fényképezőgéppel készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr6912535021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása