Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kívánság

2008.07.20. 13:43

Nálunk a családban nem volt divat a nagyon csúnya beszéd, az apád füle már a durvábbak közé tartozott.

Apám szavajárása volt, ha valami rossz fát tettem a tűzre, hogy isten rakjon a kopaszok közé!

Szegény, ha megérhette volna, hogy teljesült kívánsága.

A bejegyzés trackback címe:

https://odin.blog.hu/api/trackback/id/tr65576571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helmwige 2016.03.21. 17:24:42

Nálunk sem volt divat. Nekem most sem az... Fel nem fogom, miért kell lesilányítani nyelvünket. Nagyon könnyen ki lehet szűrni, ki az, akinek nem meséltek gyerekkorában (neeem, a tv elé letámasztás nem ugyanaz). Aki gyerekként több-kevesebb rendszerességgel megkapta a napi élőszóban előadott (mindegy, hogy felolvasott vagy fejből kitalált) meséjét, annak felnőttként is változatosabb a szókincse. Torda fiam kétévesen, ha nagyon csúnyát akart mondani, azt kiabálta: mókus :D Érdekes, az én apám sem volt ifjan oda a kopaszokért (mivel nagyapám feszt letolatta apám haját, mikor az még gyerek volt, ifjúvá serdülve első dolga volt megnöveszteni), de mire mi felnőttünk, egész' megbarátkozott vele :) '90-es évek elején én voltam az egyetlen kopasz lány városkámban, öröm volt végigmenni velem az utcán :) Nem volt olyan kőműves, meg egyéb primitív lény, aki ne szólt volna be....
süti beállítások módosítása